hauvoi ja vauvoi

Oon alkanu haaveilla omasta vauvasta, koska olen tässä viimeisen kuukauden aikana tutustunut niin moniin siisteihin skideihin. Mut kun ei täs nyt oo mitään miestä mailla halmeilla, niin suunnittelen, et voisin odotellessa opiskella luokanopettajaks ja tehdä niin paljon kouluhommia kuin pystyn. Oon koko ajan vaan enemmän ja enemmän liekeissä opehommista ja
elämä tuntuu tosi hyvältä edelleenkin just nyt
vaikka olenkin päässyt taas vähän väsähtämään.

Tänään löysin kans uuden lempibiisin, tai yks kaveri oikeesti vinkkas sen mulle, jota kuuntelen parhaillaan ehkä kahdettakymmenettä kertaa. Tää sopii kivasti näihin lapsekkaisiin ja eläinrakkaisiin tunnelmiin, jotka on valloillaan. Eilen bondailin ekaluokkalaisten kaa aiheesta kissakaverit, mut kyl noi koiratki on ihan mukavii.


Täs on mun kissa- ja koirakaverit, jotka tykkää jäätelöstä niinku minäkin.

Vappu lähestyy uhkaavasti ja sisko kysyi just että meinaanko jatkaa tipattomuutta ja vastasin joo
en haluu lopettaa viel, tuntuu helpommalt olla juomatta kuin koittaa rajottaa, ja tää on lähteny toimii niin hyvin, et pelkään et romahdan heti jos kosken pulloon.
Aion vetää siman ja sokerin voimalla sitte vaan. En tiiä laitanko itselleni jotain uutta etappia, vai meenkö vaan fiiliksen mukaan, etenen aika varmaan silleen.

Mä tykkään nyt

koirakaveri-biisistä
koirista
kavereista
kissoista
lapsista
berliininmunkeista
kirpeist mansikkakarkeista
jalkapallosta
karaokesta
kaikesta

vähän tyhmä lista ku tykkään melkein kaikest paitsi kiusaamisest ja rasisteista ja kokoomuslaisista ja Päivi Räsäsestä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kohtuus kaikessa - mitä se on

elää

mitäpä jos