kiitoksia ynnä muita tunnelmia

On ollut tässä hieman epätodellinen, mutta erittäin hyvä olo.

Epätodellinenolokissakuva.


Aloitin tämän blogin hieman reilu vuorokausi sitten, ja sivulla on käynyt jo yli 250 lukijaa.
Eikä tämä mitään, lähinnä olen jo eilen ja varsinkin tänään tirautellut hämmästyksen ja ilon kyyneleitä kaiken saamani palautteen takia. (joka ei blogin kommenteissa näy mitenkään, mutta jota olen saanut aika tolkuttomasti mm. tekstiviestein ja Facebookin kautta) Palautetta on tullut erittäin paljon ja hyvinkin yllättäviltä tahoilta.
Kiitos paljon, en voi oikein muuta sanoa.

Kaikesta tsemppauksesta on ollut omituinen olo. Vaikka nämä asiasisällöt ovat aika surullisen sävyisiä, mulla on ollut tämän kirjoittamisen aloitettuani ainoastaan erittäin hyvä olo, ja mieli.
Ajattelin aluksi, että kirjoitan pääasiassa itselleni ja itseäni varten, ja mietin aika pitkään, että kehtaanko laittaa tätä kaikkea jakoon. Mutta on se vaan niin, että ei ota jos ei annakaan. Ja jos sitä kännipäissään kehtaa jakaa vaikka toosaansa, niin miksi helvetissä niitä ajatuksiaan sitten panttaisi.

Vaikka olenkin aika taipuvainen masennukseen, ei tässä ole nyt kyse siitä. Tai on tavallaan, tottakai, ainakin sen ehkäisemisestä ja pyrkimyksestä voida paremmin, mutta haluan tehdä selväksi, että
en ole masentunut nyt.




Kommentit

  1. Yhteinen tuttu vinkkas just mulle tän sun blogis ja oonkin nyt nää tekstit nopeesti luettuani ihan fileissä projektistasi - omani aloitin reilu kuukausi sitten. Ilo nähdä muitakin samalla tiellä olevia sieluja! Vaikka oma lähtökohtani olikin ehkä vähän erilainen (kännis, läpäl...) on mulla ollut ihan samanlaisia keloja kuin sulla sekä dokailun aikana että sen loputtuakin. Aika samanlaiset syyt mitä sanoit lopettaneen sun dokailus oli kans mulla pienenä kannustimena lähteä mukaan tähän kreisiin projektiin. Mun blogini on toistaseks keskittynyt ehkä enemmän sekoilun jatkumiseen selvinkin päin joten on ilo lukea vähän älyllisempääkin tekstiä samoilta teemoilta, sain itsekin tästä vähän lisäinspiraatiota. Toivotan onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kohtuus kaikessa - mitä se on

elää

mitäpä jos